Maib deschide o sucursală de model nou și aduce un accent pe experiența clienților

Astăzi, maib a deschis porțile unei noi filiale model în sectorul Buiucani al capitalei Chișinău. Noul design și noua amenajare au ca scop crearea unui confort familiar pentru client, unde nevoile acestuia sunt abordate cu promptitudine, iar așteptările sunt îndeplinite și depășite. Noua filială este complet reproiectată folosind noua identitate de marcă a maib, care a fost dezvăluită recent cu o serie de evenimente, inclusiv un spectacol cu drone laser și un spectacol de stradă susținut de Orchestra Națională de Tineret a Moldovei.

Noul design pentru a ridica și diferenția rețeaua de sucursale

Filiala Buiucani este prima filială maib transformată în conformitate cu noul model operațional și noua identitate vizuală. Designul inovator al sucursalei are drept scop crearea unui mediu care să creeze un confort familiar pentru clienți, fiind mai primitor, mai colorat, pozitiv, transparent și deschis. Diferențierea rețelei maib vine prin abordarea clientului, rapiditate și asistență personalizată. Fiecare client va fi întâmpinat de către Consultantul Client, care va înțelege nevoile clientului, îi va oferi suport, consiliere și îl va ghida către una dintre cele 3 arii funcționale: quick banking, tranzacții și consultanță. Noul design funcțional are ca scop eficientizarea experienței clienților și se bazează pe studii extinse privind nevoile acestora.

Giorgi Shagidze, Președintele maib, spune:

"Dorim să creăm o nouă experiență în sucursală care să reflecte personalitatea maib și valorile noastre - întotdeauna orientată către client, transparentă, profesională, de încredere, inovatoare, agilă, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va continua să fie o parte esențială a brandului nostru și a identității clienților noștri. Ne străduim să facem ca serviciile maib să fie cât mai simple și mai ușoare posibil, indiferent de ceea ce fac clienții noștri și de locul în care se află. "

Rebrandingul maib pentru a capta impulsul pe segmentul de retail

maib și-a dezvăluit noua identitate de marcă pe 7 octombrie. Prin rebrandingul său și impulsul de marketing asociat, maib își propune să atragă atenția clienților, inclusiv a celor din segmentul de retail. Gradul de penetrare a creditării cu amănuntul în Moldova este unul dintre cele mai scăzute printre colegii internaționali comparabili. Prin măsurarea creditelor cu amănuntul (inclusiv a creditelor ipotecare) în PIB pe baza cifrelor din 2020, Moldova, cu 7,7%, se află mult în urma României (14,2%), Rusiei (19%), Sloveniei (23,8%), Georgiei (29,9%), Poloniei (27,7%), Cehiei (32,7%), Germaniei (46,9%). În ultimele câteva luni (mai-august 2021), creditarea cu amănuntul în Moldova a crescut cu aproximativ 30% de la an la an. De la începutul anului până în prezent, ponderea maibului în creditarea cu amănuntul a crescut constant de la 28,8% la sfârșitul anului 2020 la 29,4% în august 2021. O nouă identitate de marcă și creșterea asociată a vizibilității, precum și o ofertă de servicii îmbunătățită ar putea ajuta maib să valorifice în continuare acest impuls pozitiv.

Moldovan Capital Markets Day la Bursa de Valori din Londra pe 15 noiembrie

Un eveniment menit să atragă atenția publicului internațional de investitori instituționali asupra oportunităților pe care le prezintă Moldova este organizat de London Stock Exchange, maib și Renaissance Capital pe 15 noiembrie la Londra. Evenimentul va avea loc în format mixt fizic/virtual și va fi susținut de Prim-ministrul Republicii Moldova, CEO-ul London Stock Exchange și de vorbitori din cadrul unui panel care vor reprezenta principalele companii publice și private din Moldova, oficiali guvernamentali și ai băncii centrale, precum și reprezentanți ai instituțiilor financiare și de dezvoltare internaționale, inclusiv BERD.

Pentru a vă exprima interesul de a participa, vă rugăm să vă Înregistrați aici.